sâmbătă, 3 mai 2008

Matuiti, matuiti, matuiti!






mmm... nus' ce se petrece numa bine nu e.
Heidi s-a bronzat asa tare de 1 mai, ca a ramas in vopseaua matuita.
Eu m-am apucat si, dupa multa chinuiala, sunt multumit de fusta spate a lui Heidi. Am montat-o, se imbina destul de bine, si arata ca de acolo. e prima poza cu mine pe blog, cu ocazia asta am vazut in poze ca incep sa-mi apara fire de par albe...
Vedeti o mostra de cum arata vopseaua inainte de matuire. Urmeaza iar lac, retusuri... blablabla. Dupa retusuri sper sa fie toata vopseaua de o calitate deosebita, pentru a incepe montajele. Ceva se pregateste cu siguranta, asa ca stati pe-aproape.

3 comentarii:

Cipri spunea...

o sa iasa ceva mare, ce-a fost greu a trecut, imi place ce vad, sunteti amandoi fotogenici. spor :)

Unknown spunea...

bah, ma leshi

Heidi spunea...

mah... tu n-ai nici un tichet sa verifici? nici un incident? se duce cineva la megaimage? (prietenii stiu de ce)